REFERENCER

Her kan du læse referencer fra tidligere og nuværende klienter 

Jeg søgte kontakt til Camilla, da jeg havde nogle helbredsproblemer, som jeg håbede kunne bedres ved øget fokus på kost og livsstil. Camilla har mødt mig med sin fine faglighed kombineret med at finde den helt rigtige individuelle løsning for mig. Forløbet har hele tiden været afpasset efter min livssituation. Camilla har været inspirerende og støttende – jeg synes, jeg er nået langt.”


– Birgit, pensioneret læge

Sunde grønne salathoveder i rækker på en mark

“Jeg har været utrolig glad for mit forløb hos Camilla. Mit primære formål var at få styr på mit blodsukker og dermed forhåbentlig en forbedring af min migræne.

Ved hjælp af en samlet plan hvor Camilla kigger på alt fra søvn, motion, kost, stress til kosttilskud føler jeg nu en stabilitet igennem dagen med hensyn til mit blodsukker og en klar forbedring af min hovedpine. En sidegevinst har været at jeg i forløbet har tabt 5 kg. på 3 måneder og føler generelt en større velvære.
Jeg kan klart anbefale Camilla og hendes store viden omkring kost og livskvalitet.”

– Annette, Controller

“Jeg har fået det bedre i maven efter konsultationerne med Camilla ”En sund livsstil”. Jeg tror, at det skyldes kombinationen af nogle kosttilskud, som jeg ikke selv ville have troet kunne hjælpe mig, og den gode rådgivning i det hele taget. Så tusind tak for det :-)”

– Kvinde, 62 år

“Jeg sætter handling bag ordene efter en konsultation med Camilla pga. hendes motivation og vedholdenhed, og fordi jeg kan mærke, at hun ønsker, at jeg kommer i mål”
 
– Anne 
“Jeg har igennem de sidste 20 år af mit liv levet efter mange forskellige principper/kure for at holde mig sund, slank og komme min sukkertrang til livs. Det har bare aldrig helt været en succes fordi det kun har holdt i korte perioder, hvorefter jeg er faldet tilbage til min gamle usunde livsstil.
I januar fik jeg hjælp af Camilla til at sætte fokus på hvad mine mål for at leve et sundt liv skulle være. Jeg har for første gang i mit liv fået nogle gode og brugbare guidelines til at spise og motionener på en sund måde som også gør en stor forskel for min følelse af velvære.
Af ændringer kan nævnes:
Jeg har kun få nætter hvor jeg sover dårligt
Jeg har meget mere energi
Jeg tænker skarpere om eftermiddagen fordi jeg kan holde mit blodsukker mere stabilt hen over dagen
Jeg har ikke ledsmerter
Jeg taber mig stille og roligt
Jeg trives med den sunde mad og nyder at lave mad igen
Jeg har et mere afslappet forhold til min sukkertrang”.
 
– Heidi, 52 år – ledende sygeplejerske